SYMULACJA NR 1: stworzyć sesję szkoleniową dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na podstawie analizy odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:
Zabriskie Point; Michelangelo Antonioni
V jak Vendetta; James McTeigue, Posada; Ermanno Olmi
Synalek; Joseph Ruben
Tata i jego czwórka; Claus Bjerre, Mistery; Rob Reiner
Kolejarskie słowo ; Andrzej Munk
Bullitt; Peter Yates, Przechodzień; Andrzej Titkow
Garść dynamitu; Sergio Leone, Mucha; David Cronenberg
Dekalog VIII; Krzysztof Kieślowski
Złodziej życia; D.J. Caruso, Witajcie w dżungli; Peter Berg
Underword; Len Wiseman
Hakerzy; Iain Softley
ĆWICZENIE NR 3: opracować muzyczną grę integracyjną na fundamencie tekstu do jednego z poniższych utworów muzycznych:
Springsteen, Bruce, Born In The U.S.A., Kazik Na Żywo, Porozumienie Ponad Podziałami
Type O’Negative, Bloody Kisses, Tilt, Nie wierzę politykom, AC/DC, Whole Lotta Rosie
Mayall, John, John Mayall Bluesbreakers with Eric Clapton, Classic Nouveaux, La Verite, Sting, …Nothing Like The Sun
Yokashin, Co jest za tymi drzwiami
ĆWICZENIE NR 3: – Kwestia jasnego wyrażania skomplikowanych treści. Stworzyć zrozumiałą dla dzieci instrukcję aplikowania wybranej zwymienionych tutaj tabletek:
170.0, Leki stosowane w chorobie Parkinsona – agoniści receptorów dopaminowych
129.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – analogi hormonu uwalniającego gonadotropinę
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
146.2, Leki stosowane w chorobach kości – bisfosfoniany do podawania pozajelitowego – kwas pamidronowy
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego