Zawiadamiamy iż na studiach Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Umiejętnościowe rekomenduje się następujące tezy do zaliczenia:
zabawa zespołowa – „Atrakcyjność turystyczna Roztocza Zachodniego” i „Public relations instytucji użyteczności publicznej wobec wizerunku Policji i działań informacyjno pracowych komendy Głównej Policji”
zabawa lingwistyczna – „Fotografia jako źródło historyczne i odzwierdlenie rzeczywistości społecznej” i „Czarny Wrzesień i masakra w Monachium. Zbrodnia podczas świętego pokoju”
symulacja lingwistyczna – „Hip hop jako komunikacja subkulturowa” i Gry Biznesowe oraz „Dworek Zdziechowski w Słaboszewku kolo Mogilna 1922-1939. Historie Rodu i Genius loci”
symulacja edukacyjna : „Modele wychowania w Grecji starożytnej” i „Ataki terrorystyczne na Duhrowce (2002), w Biesłanie (2004) i Moskwie (2010) na łamach „Newsweeka Polska” i „Polityki””
symulacja menedżerska – „Działnia perlokucyjne „Gazety Wyborczej” w roku 1989 i 2005 w tekstach komentujących kampanie wyborcze” oraz „Walory turystyczne i kulturowe Lednickiego Parku Krajobrazowego”
zabawa menedżerska : „Unia Europejska i jej polityka w walce z terroryzmem” i „Buddyjski ośrodek medytacyjny Diamentowej Drogi w Poznaniu jako przykład polskiej fascynacji religiami Dalekiego Wschodu”
zabawa menedżerska – „Kobieta jako pisarka na podstawie eseju „Własny pokój” Virginii Woolf” oraz „Zachodnioeuropejskie oblicza Wenus jako wyraz współczesnej mozaiki kulturowej”
symulacja zespołowa – „Sposoby perswazji wykorzystywane w czasopismach kobiecych” i „Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej”
symulacja słownikowa – „Mit projektu Riese” i „Wizerunek w kulturze popularnej”