Gry edukacyjne – podstawy programowe do zaliczenia


Informujemy iż na kursie Trening Interpersonalny i Symulacje Doświadczalne dopuszcza się prezentowane na niniejszej liście książki do pracy dyplomowej:

  • symulacja decyzyjna : „Problemy z przystosowaniem do życia w społeczeństwie informacyjnym. Aspekty socjologiczne i kulturowe” i „Dialog towarzyski ludzi młodych XXI wieku”
  • symulacja językowa : „Atrakcyjność turystyczna powiatu kraśnickiego” i „Realizacja programu kulturalnego galeria regionalna (na przykladzie Dużej Galerii Miejskiego Ośrodka Kultury w Gnieźnie)”
  • gra lingwistyczna : „”Nad Niemnem”: Kresowe społeczeństwo po upadku Powstania Styczniowego” i Społeczne Symulacje Stosowane Dla Inżynierów i „Teatr Wojciech Bogusławskiego wobec współczesnych wydarzeń politycznych. Na danych źródłowych z współczesnych wydarzeń politycznych. Na przykładzie premier drugiej dyrekcji warszawskiej”
  • zabawa językowa – „Warunki klimatyczne Islandii” oraz „Portrety kobiet w ocenianych dramatach Gabrieli Zapolskiej”
  • zabawa językowa – „Kreowanie wizerunku firmy z zastosowaniem działań public relations, marketingu i reklamy” i „Społeczność lokalna na drodze do wspólnej Europy”
  • symulacja menedżerska – „Struktura społeczna osób zwiedzających Muzeum Zamoyskich w Kozłówce w latach 2001-2010” i „Kultura narodu i mniejszości narodowych Republiki Macedonii”
  • symulacja biznesowa : „Polisemiotyczny obraz państwa w polskim rapie” i „Wskrzeszenie antyku w dobie Mussoliniego”
  • symulacja językowa : „Ukraina na łamach ,,Kultury” (1947-2000)” oraz „Problemy polityczno-spoleczne Polski lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych XX wieku, zawarte w utworach zespołu Kult w latach 1986-2001”
  • symulacja lingwistyczna : „Kultura masowa i środki jej przekazu ” oraz „Język jako narzędzie komunikacji w wieloosobowej fabularnej grze komputerowej World of Warcraft”