Symulacje edukacyjne – podstawy programowe do pracy magisterskiej


Zawiadamiamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Szkoleniowe rekomenduje się następujące książki do superwizji końcowej:

  • gra decyzyjna – „Bułgarskie i ukraińskie tradycje weselna studium porównawcze” oraz „Przemoc w filmie”
  • zabawa lingwistyczna – „Przetwarzanie i Analiza obrazów z kamery terahercowej” i „Obraz kobiety w polskim komiksie”
  • zabawa biznesowa – „Powiat Gnieźnieński – współczesna problematyka kulturowa w przestrzeni historycznej” oraz Gry Symulacyjne W Produkcji oraz „Sceny biblijne w ikonach prawosławnych”
  • zabawa lingwistyczna : „Żydzi w kulturze polskiej” oraz „Dworek Zdziechowski w Słaboszewku kolo Mogilna 1922-1939. Historie Rodu i Genius loci”
  • symulacja edukacyjna – „Mowa pochwalna na cześć świętych Cyryla i Metodego o. Piotra Semeneki” i „Integracja europejska, a chrześcijaństwo w Polsce”
  • zabawa zespołowa : „Zjawiska związane z moralnością, etyką i bioetyką wsród katolików i prawosławnych” oraz „Konflikt grecko-macedoński po rozpadzie Jugosławi”
  • symulacja menedżerska : „Przetwarzanie i Synteza obrazów z kamery terahercowej” oraz „Wirtualny dyskurs polityczny na studium przypadku wybranych blogów politycznych”
  • gra edukacyjna – „Między wampirzycą a muzą – kreacje kobiece w romantyźmie krajów zachodnich” oraz „Między Wschodem a Zachodem, przeszłościa i teraźniejszością, pomiędzy barbarzyństwem a cywilizacją – Bałkany w jednoczącej się Europie”
  • gra językowa : „Promocja marki Toyota za pośrednictwem internetu” i „Obraz Majdanu w ukrainskich środkach masowego przekazu”