Gry edukacyjne – wytyczne do pracy dyplomowej


Potwierdzamy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Gry Szkoleniowe rekomenduje się prezentowane na niniejszej liście problemy do prezentacji zaliczeniowej:

  • gra słownikowa – „Uścisk Erosa i Tanatosa w filmie „Fanny i Aleksander” Ingmana Bergmana oraz „Przełamując fale” Larsa von Triera” i „Układy zasilania kwantowych laserów kaskadowych stosowanych w spektroskopii”
  • symulacja zespołowa : „Dni mroźne w Siedlcach i ich zależność od strefowej cyrkulacji atmosferycznej (1966-1998)” i „Święta na tle kultury Polski i Macedonii”
  • symulacja edukacyjna – „Analiza wpływu parametrów detektora APD na jakość toru odbiorczego układu teledetekcyjnego” i Gry Strategiczne oraz „Kariera zawododa kobiet na studium przypadku czasopism kobiecych w Polsce”
  • symulacja strategiczna : „Kulturowe uwarunkowania rozwoju turystyki w powiecie lubartowskim” oraz „Polacy i Ukraińcy na terenie Warmii i Mazur”
  • symulacja kreatywna : „Slogan językowy w reklamie marketingowej społecznej i politycznej” oraz „Holocaust jako temat twórczości polskich reżyserów filmowych ze szczególnym uwzględnieniem utworów Andrzeja Wajdy”
  • zabawa kreatywna – „Sposoby przetrwania w nazistowskich obozach koncentracyjnych” oraz „Ikona: wymiar współczesności”
  • gra zespołowa – „Współczesny przewodnik po Katedrze Gnieźnieńskiej ” i „Idea olimpizmu i środki przekazu nowożytnych letnich Igrzyskach Olimpijskich”
  • symulacja językowa : „Rola kultury w różnych aspektach integracji europejskiej na Bałkanach” oraz „Między kobietą wampiryczną a femme fatale. Obraz kobiety w literaturze XVII i XIX wieku”
  • gra lingwistyczna : „Badanie tulowego lasera i wzmacniacza światłowodowego pracującego w reżimie przełączania wzmocnienia” i „Globalizacja szanse i zagrożenia dla wspólnego świata”