Scenki z zarządzania – problematyka do pracy zaliczeniowej


Potwierdzamy że na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Eksperymentalne zezwala się na tu przedstawione zagadnienia do superwizji końcowej:

  • zabawa biznesowa : „Filmowym szlakiem po Lombardii” oraz „Walory krajoznawcze stanu Bolivar (Wenezuela)”
  • symulacja słownikowa : „Inkwizycja jako instrument polityczny i społeczny działalności Kościoła Katolickiego w wiekach średnich” i „Potencjał turystyczny obserwowanych miejscowości powiatu puławskiego”
  • symulacja zespołowa : „Rola i zadania samorządu terytorialnego na przykladzie Starostwa Powiatowego w Pleszewie” i Profesjonalne Gry Menedżerskie oraz „Postacie fantastyczne w twórczości Johna Rolanda Reneta Tolkiena”
  • zabawa językowa : „Wpływ marketingu internetowego na treść użytkownika. Detekcja witryn informacyjnych” oraz „Teorie spiskowe próby wyjaśnienia historii”
  • zabawa zespołowa – „”Nad Niemnem”: Kresowe społeczeństwo po upadku Powstania Styczniowego” oraz „Rap – dialog z rzeczywistością”
  • zabawa lingwistyczna : „Obserwacja pracy spektrofotometru podczerwieni z użyciem strefowych filtrów spektralnych” oraz „Kultura masowa i środki jej przekazu ”
  • symulacja decyzyjna : „Kobieta jako „siła niszczycielska” (na przykładzie obserwowanych jednoaktówek Augusta Strindberga)” i „Kurdowie jako przykład przebudzenia świadomści zbiorowej w walce o własną autonomię w xx wieku”
  • symulacja kreatywna – „Komunikacja rodziców z dziećmi w pierwszych miesiącach życia” i „Ofiara losu, zwyciężczyni czy cwaniara? Femistyczne ujęcie baśni o Kopciuszku”
  • gra językowa – „Miejsce i rola kobiety w polskich strukturach politycznych w kontekście problematyki równouprawnienia płci” oraz „Kulturowy wizerunek kobiet w ocenianych mediach współczesnych”