Wszystkim naszym słuchaczom jak zwykle chcemy serdecznie podziękować za konsekwentne uczestnictwo w wykładach. Wszystkich zapraszamy do uczestnictwa w naszej loterii.
Poniżej przedstawiamy listę nazwisk nominowanych jak zwykle w naszej cyklicznej grze „Sprezentuj Sobie Wyjazdowe Szkolenie Integracyjne” – tych nominantów gorąco zapraszamy na specjalne Coroczne Wyjazdy Zawierające Gry Neurolingwistyczne zaplanowane w Istebnej.
Na bonusowy wyjazd integracyjny zapraszamy poniższych klientów z wymienionych obok projektów:
Szymon Linczewski, Ekonomista , Kraśniczyn, warsztat zamknięty z korespondencji biznesowej
Dobromir Uryga, Rysownik geodezyjny, Hażlach, moduł coachingowy z obsługi klienta wewnętrznego
Miranda Janowska, Starszy Specjalista Do Spraw ds. Eksportu, Przerośl, program e-learning z proaktywności
Teodora Czyżewska, Inspektor do spraw obrony cywilnej, Otyń, warsztat zamknięty z kierowania osobami 50+
Bolesław Pankiewicz, Treser psów , Gryfice, panel moderowany z partnerskiej współpracy
Poniżsi kursanci wylosowali nagrodę główną: Hotel Blisko Centrum w Pradze:
Rita gagla, Reprezentant Sprzedaży Do Spraw Sieci Handlowych, Dynów, szkolenie z budowania długotrwałych relacji z klientem
Henryka Michalska, Kaskader filmowy , Dęblin, wykład z prowadzenia instruktażu stanowiskowego
Jan Szewczyk, Inżynier telekomunikacji , Łobez, szkolenie z efektywnego kierowania strumienem zadań
Specjalny weekendowy jednodniowy wyjazd „Degustacja whisky” zdobywają:
Gilbert Kuraś, Operator dźwięku , Aleksandrów, kurs dofinansowany z komunikacji międzykulturowej
Fabiana Chełmicka, Kierownik do spraw Importu, Dobra, kurs z marketingowej koncepcji przedsiębiorstwa
Karina Białek, Bieliźniarz – kołdrzarz, Żabno, szkolenie z organizowania czasu z programem Outlook
Wiliam Musiał, Laborant chemiczny, Milejewo, wykład z rozwiązywania problemów
Wśród poniższych kursantów rozlosowaliśmy symboliczny upominek: toster a także Plecak solarny
Emanuela Lewke, Przedstawiciel ds. Sklepów Wielkopowierzchniowych, Łaziska Górne, kurs z psychologii perswazji – skuteczne techniki wywierania wpływu na ludzi
Rozalia Drążkowska, Meteorolog, Rokietnica, wykład z obsługi klienta wewnętrznego